sobota, 22 grudnia 2012

Poszukiwania zakończone: filtr idealny!



Przez ostatni rok intensywnie testowałam filtry w poszukiwaniu tego ulubionego. „Przerobiłam” takie marki jak Bioderma i la Roche Posay – były wśród nich filtry lepsze i gorsze, jednak żaden nie zagościł w mojej kosmetyczce na dłużej.


Aż do teraz...
Drogie Panie,
pragnę Wam przedstawić
moje filtrowe odkrycie,
przy którym pozostaję, kończąc trudy testowania
przed Wami...
LOREAL UV PERFECT SPF 50 PA+++




Co sprawiło, że tak zawrócił mi w głowie:


  • Jest fotostabilny: Mexoryl SX i XL
  • Posiada wysoki filtr → 50 SPF
  • Sprawdza się doskonale jako baza pod makijaż- zwłaszcza pod minerały. Zwiększa przyczepność makijażu, co widocznie wpływa na jego trwałość- podkład trzyma się na nim cały dzień. Dzięki niemu pożegnałam mój odwieczny problem (uwidaczniający się głównie zimą) suchych skórek oraz ważenia się podkładu na twarzy!
  • Konsystencja jest lekka i szybko stapia się ze skórą. Nie wychodzi w pory, a wręcz wydają się mniej widoczne. Jest niewyczuwalny na twarzy i można nałożyć go naprawdę sporo- ponieważ skóra go chłonie.
  • Świetnie nadaje się na zimę – zabezpiecza cerę przez wiatrem i mrozem. Myślę, że będzie odpowiedni również na lato ze względu na lekką konsystencję.
  • Optycznie poprawia wygląd cery- lekko ją ujędrnia i napina. Jest taka sprężysta i wypoczęta. Czasem zdarza mi się wyjść w nim solo- lekko tylko pudrując twarz pudrem bambusowym dla wyeliminowania świecenia się skóry.
  • Efekt świecenia jest obecny, w końcu to filtr. Po nałożeniu minerałów nie potrzebuję już matować całości (możliwe, że w lato będzie to jednak konieczne). Lubię ten efekt lekkiego rozświetlenia.
  • Nie zapycha!
  • Nie jest drogi- za 30 ml zapłacimy 14 zł (+ koszty wysyłki)
  • Jedynym minusem jest tubka. Produkt dość ciężko z niej wycisnąć. Byłoby zapewne łatwiej gdyby filtr był przechowywany w pionie. Tubka jest jednak źle wyważona i ciągle się wywraca. Ale to szczegół.
  • Filtr dostaniemy tylko w internecie, ponieważ produkt przeznaczony jest na azjatycki rynek. Ja swoją tubkę nabyłam na Allegro.



Po niniejszej odzie do filtra Loreal, nie muszę już chyba pisać, że polecam ten produkt:)
Pozdrawiam!

Moje inne recenzje o filtrach możecie przeczytać TU, TU i TU

21 komentarzy:

  1. kupuję! bardzo mnie zachęciłaś, o cenie nie wspominając:) Trzeba już zamawiać, bo po Twojej recenzji wszyscy mi go wykupią z allegro:D Tonująca Bioderma spf 50 na dłuższą metę - odradzam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możemy zamówić razem:) ja mam koszmary, że przestanie być w sieci dostępny :D a informacje o Biodermie odnotowuję:)

      Usuń
    2. Po takiej recencji to chyba i ja się skuszę ;D

      Usuń
    3. recenzja super:) właśnie mi się kończy pomału anthelios ac, więc też wypróbuję:)

      Usuń
    4. Dziewczyny warto!:)

      Usuń
  2. O mało sobie palców nie połamałam wchodząc tu ;) Na pewno wypróbuję. Filtry dla Azjatów są generalnie bardziej komfortowe w aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tak myślałam, że temat Cię tutaj przyciągnie:)

      Usuń
  3. ja stosuje filtr od 2 tygodni..jest to moj pierwszy filtr wiec nie mam porownania..ale zgadzam sie,ze twarz po nim wydaje sie ladniejsza i taka swieza,ma taki zdrowy "glow" :)jedynie troche lepi sie skora no i pojemnosc moglaby byc wieksza..bo przy nakldaniu przepisowej ilosci-ja nakladam ok 1 ml na sama twarz nie wychodzi na wydajny..a po odmeirzeniu tego 1 ml nakaldam az 3 warstwy-strasznie duzo naklada sie go jesli chce sie faktycznie chronic twarz..ale pewnie zamowie go ponownie i chyba zrobie wiekszy zapas choc trzeba sprawdzac terminy produkcji..bo moj mial 2010 a tylko 3 lata oddaty jest dobry..w takim razie jakbym robila wiekszy zapas to balabym sie ze nie wykorzystam ich

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa..ile go juz stosujesz?zauwazylas czy zapycha itd?bo 2 tyg tot roche malo na takie spostrzezenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie znalazłaś informację, że stosuję go od 2 tygodni? filtr gości na mojej twarzy już od kilku miesięcy i nie powoduje u mnie powstawania zaskórników.

      Usuń
    2. miałam na mysli że ja stosuję go dopiero 2 tyg:) powiedz mi na ile starcza Tobie jedna tubka?bo mi na 3 tyg przy codzizennym używaniu ok 1 ml na twarz:(((

      Usuń
  5. Oj chyba się skuszę! Przypadkiem wpadłam na twojego bloga i jest śliczny!
    Czytałam gdzieś o tym filtrze, że zawiera składnik który jest u nas w UE zakazany dlatego robią go tylko na rynek azjatycki i chyba do USA. Mam nadzieje, że to nic AŻ tak strasznego bo szukałam takiego taniego, sprawdzonego (przez kogoś), lekkiego a zarazem mocnego filtru, żeby zacząć moją przygodę z zabezpieczeniem przed UVA itd. Trochę przeraża mnie myśl powrotu do drogeryjnych czy aptecznych marek bo już od dawna stosuję naturalną pielęgnację ale chyba w tym temacie jestem zmuszona zrobić wyjątek.

    Zapraszam też na mojego bloga
    http://jaxxxie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) w kwestii filtrów przymykam oko na skład- większość z nich zawiera różne paskudztwa. ten niestety również. mimo to uważam że wart jest przetestowania:)

      Usuń
    2. Skusiłam sie, dzisiaj przyszła paczka więc od jutra zaczynam filtrowanie :D
      czy wiesz może co oznacza to PP+++ (czytałam gdzieś o wskaźnikach PP że wystepują od kilku do kilkudziesięciu ale nadal się nie orientuję w tym zbyt dobrze). I jeszcze jedno pytanie - ile powinno się go nakładać, 1ml? ale ile to jest?? :)

      Usuń
    3. myślę, że 1ml na samą twarz powinien wystarczyć, więcej jeśli dochodzi szyja lub/i dekolt. można raz użyć łyżeczki miarowej (dostępne w sklepach z półproduktami) żeby mniej więcej wiedzieć ile tego ma być. ja stosuje na czuja, nakładam dość sporą warstwę. z kręcenia własnych kosmetyków wydaje mi się, że mniej więcej na oko wiem ile to 1ml :)

      Usuń
    4. PP z tego co wiem to azjatyckie oznaczenie na nasze UVA. czekam na relacje jak filtr podpasował Tobie:)

      Usuń
    5. To jest to! Filtr sprawdza się idealnie więc dołączam do poszerzającego się grona jego fanek. Absolutnie mnie nie zapchał czego bałam się najbardziej. Wręcz przeciwnie - mam wrażenie, że cera się uspokoiła. Największą różnicę widać w jej kolorycie, jest bardziej wyrównwany, promienny i nie powstają takie okropne przebarwienia po niedoskonałościach jak przedtem.
      Tubka 30ml powinna starczyć idealnie na miesiąc więc jak za taką cenę to mój KWC i nie szukam innego. Dzięki za jego odkrycie :)

      Usuń
  6. Witaj :) czy mogłabyś mi polecić sprzedawcę na allegro? Na jedenej aukcji ktoś sprzedaje filtr z datą ważności 08/2013 ... to jest dla mnie oszustwo. Bardzo Cię proszę o pomoc. Myślę nad tym: http://allegro.pl/uv-perfect-ochronny-fluid-loreal-spf50-14-99-zl-i3421600927.html , ale ttubka róźni się od Twojej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupowałam u sprzedawców Bonus i Finess. Filtr z Twojego linka to nie ten sam o którym piszę.

      Usuń