poniedziałek, 19 listopada 2012

Liebster blog TAG



Dzisiejszy wpis jest odpowiedzią na taga od Tuśki- dzięki!:)

Zasady TAG-u: Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Poniżej moje odpowiedzi na pytania Tuśki:

1. Film do którego wracasz, bo wywołuje na Twojej twarzy uśmiech:

Klątwa skorpiona, Wall-e, Forrest Gump, Cztery wesela i pogrzeb

2. Twój ulubiony zapach- mogą być perfumy, zapach konkretnego kwiatu, ciasta itp.?

Zapach lasu:)

3. Jakie miejsce w Polsce chciałabyś odwiedzić, ale jeszcze nie miałaś okazji?

Mam dwa takie miasta, w których wprawdzie już raz byłam, ale na tak krotko, że można uznać, że właściwie w nich nie byłam;) bardzo chciałbym wrócić do Łodzi i Wrocławia.

4. Kolor w makijażu- na co dzień, tylko od święta, czy raczej w ogóle?

Na co dzień, ale nie codziennie.

5. Jest jakaś książka, przez którą „zarwałaś noc”?

Oczywiście! Przede wszystkim: każda z części Harrego Pottera, saga Georga R.R. Martina Gra o Tron, Starcie Królów a teraz Nawałnica Mieczy (moim zdaniem najlepsza część do tej pory!), Ojciec Chrzestny, Dziwny przypadek psa nocną porą

6. Idealne śniadanie to dla Ciebie…?

Jajka na miękko, grzanki opiekane w jajku, fasolka w sosie pomidorowym na sposób angielski- jednym słowem śniadanie konkret!

7. Jak wyglądałaby Twoja wymarzona sypialnia?

Wielkie łóżko, ciepłe oświetlenie, miękki puchaty dywan,
 ściany w kolorze pudrowego różu i dużo zdjęć na ścianach

8. Czy jest jakiś kosmetyk, który chciałabyś wypróbować, ale cena skutecznie Cię odstrasza?

Odżywka do rzęs Lashfood Nano Peptide- cena 330 zł. Podobno działa cuda… może rozpracuję jej skład i ukręcę coś na jej wzór?

9. Jesteś typem skowronka, czy sowy?

Sowy, zdecydowanie.

10. Jak najczęściej spędzacie czas z przyjaciółmi

Z przyjaciółkami najczęściej spędzamy czas przy szamie (domowej lub knajpianej) gadając do upadłego i nigdy nie mając dość:) ostatnio do naszych spotkań wkradła się gra karciana Ligretto i wszystko wskazuje na to, że stanie się nieodłącznym elementem tych spotkań.

11. Czy masz jakiś jeden sprawdzony kosmetyk do którego stale wracasz?

Mydło z Aleppo, biała glinka, produkty Babydream, tusz do rzęs Oriflame Wonder.

Taguję: Milly z bloga trasa warszawa-kraków, Cathy z naturalnie-mineralnie, Łojotokową głowę, Angel-a z bloga Angel’s hairs, wings and dreams oraz Italianę z bloga Italiany biochemiczny zakątek a osoby nie posiadające blogów zachcam do odpowiadania w komentarzach:)

Moja pytania do Was dziewczyny:

1. Kosmetyczna wpadka.

2. Z jakim bohaterem literackim/filmowym/serialowym się utożsamiasz?

3. Ulubiona potrawa.

4. Autorytet z lat dzieciństwa.

5. Sposób na chandrę.

6. Ulubiony sposób spędzania wolnego czasu.

7. Ulubiona blogerka.

8. Sentyment z dzieciństwa (bajka, zapach, zabawka, itp.)

9. Humanista, artysta czy umysł ścisły?

10. Ulubione półprodukty do pielęgnacji z kuchni.

11. Ideał włosowy do którego dążysz? (opis wymarzonych włosów lub włosy konkretnej osoby)


Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. O! Tez uwielbiam 'Cztery wesela i pogrzeb' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super odpowiedzi, znam Cię tyle czasu, a i tak ciągle dowiaduję się czegoś nowego o Tobie :) Forrest Gump- to także mój film, do którego uwielbiam wracać- nie nudzi mi się. Książka też bawi do łez. Ojca chrzestnego mam w planach przeczytać, odkąd mi powiedziałaś, jak bardzo Cię wciagnął:)Ciekawa jestem, co ta odżywka ma w składzie?
    Pytania zresztą też świetne:) Jakbym miałam odpowiedzieć na 8 to bym chyba potrzebowała z pięć linijek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam bloga, więc do zabawy przyłączam się w komentarzu
    1. za swoją kosmetyczną wpadkę uważam większość sklepowych żeli do mycia twarzy, które podrażniały i wysuszały mi cerę
    2. z większością :D najbardziej chyba z Pippi Langstrumpf
    3. makarony
    4. niezmiennie moja Babcia :)
    5. Sex w wielkim mieście
    6. mam wiele takich sposobów
    7. śledzę blogi kosmetyczne moich koleżanek - di i Tuśki. z pozostałych lubię
    babeczkaa.blox.pl
    krytycy z pierwszego piętra
    fejsbukowy blog "Loft i love"
    8. polly pocket:D
    9. nie czuję się żadnym z nich do końca:)
    10. jogurt naturalny, miód, siemię lniane, cukier trzcinowy
    11. póki co dążę do swojego naturalnego koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polly pocket!<3 miałam och sporo i uwielbiałam!
      Obczaiłam babeczkę- super!

      Usuń
  4. @alicja fajnie, że odpowiedziałaś w komentarzach, dzięki:) jedna uwaga: ja jestem kimś więcej niż Twoją koleżanką ;P nie znałam tych blogów, a polly pocket dobrze powspominać, chociaż pamiętam jak przez mgłę.
    @Tuśka śmiało podziel się kilkoma rzeczami które wspominasz z rozrzewnieniem- moze spróbuj mnie zaskoczyc czymś o czym nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprostowanie
      7. śledzę blogi kosmetyczne moich bratnich dusz - di i Tuśki :D

      polly pocket były super, a Ty di do czego z dzieciństwa masz sentyment?

      Usuń
    2. punkt 7. sprostowanie - podoba mi się:D

      Aaa, na przykład jajka Crazy Egg, czyli takie kolorowe plastikowe skorupy jaja, a w środku masa atrakcji! Czekoladka, lizak z ucietym patykiem ( ażeby się zmieścił), zabawecza i guma do żucia. Pamięta ktoś?:)
      Seria książek "klub nocowanek" oraz "Mary Poppins":)
      gra Labirynt!

      Usuń
    3. @alicja
      chyba największy mam do książek z dzieciństwa- muminków, mikołajka, pippi. i jak widzę żelki z dzieciństwa to wariuję;)
      @tuśka nie kojarzę tych jaj;) labirynt i klub nocowanek pamiętam;)

      Usuń